کامپوزیت پانل

دنیای کار و فناوری بهارستان(حرفه و فن)

وبلاگ تحسین شده مسابقات وبلاگ نویسی فرهنگیان استان تهران

 

آلومینیوم کامپوزیت پانل
آلومینیوم کامپوزیت پانل معمولی از ترکیب چند لایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست آمده است . دو صفحه آلومینیوم روکش شده ، سطح هسته پلی اتیلنی آنرا پوشانده اند . چسباندن این سطوح آلومینیومی به هسته ، توسط فرایندهای شیمیایی و مکانیکی صورت می گیرد به طوریکه در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند .
آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو
آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو ضمن دارا بودن خواصی نظیر ضد آلایندگی ، مقاومت در برابر آتش ، استحکام مناست و غیره به دلیل بهره مندی از تکنولوژی برتر نانومتر از خصوصیات منحصر به فردی نظیر خود تمییز کنی ، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشد . لذا با توجه به ویژگی های فوق ، هنگام استفاده از ورقهای نانو در مقایسه با ورق های PVDF معمولی ،دیگر نگرانی در خصوص تمیز نمودن سطوح نما به خصوص در مورد ساختمان های بلند مرتبه وجود ندارد .
آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی )رنگی(
آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی الهام گرفته از رنگهای موجود در طبیعت مثل رنگهای رنگین کمان می باشد . سطح بین ورق بوسیله رنگ براق خاصی پوشانده شده که باعث ایجاد حس لطافت و رنگارنگی می گردد . فعل و انقعالات بین نور و مواد ، انعکاس ، نکسار و جذب همه اینها رازهای تاثیر رنگ موجود در این محصول میباشد . در واقع وجود قابلیت های فوق سبب می گردد بسته به زاویه تابش نور ، رنگهای متفاوتی دیده شود . از این ورق میتوان در اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی در مکانهای عمومی ، فروشگاه های زنجیده ای ، مراکز خرید ، تبلیغات نمایشگاهی و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود .
آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد باکتری
آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد باکتری یکی از محصولات انحصاری IBOND می باشد . این نوع آلومینیوم کامپوزیت پانل خاص ، از هسته پلی اتیلن با وزن مخصوص کم و ضد الاینده ، بین دو ورق آلومینیومی با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است . برروی سطوح این ورق رنگ ضد باکتری بکار رفته که در اثر ان ظاهری زیبا و مطلوب ایجاد شده است و همچنین خصوصیات ضد باکتری مو- جود در رنگ سبب محافظت محیط های خاص نظیر اطاق های عمل ، مراکز تولید و نگهداری دارو ، آزمایشگاه ها و غیره می گردد .
آلومینیوم کامپوزیت پانل مقاوم در برابر آتش
از هسته پلاستیکی نسوز به همراه دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده که نمونه جدیدی از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی می باشد . در واقع هسته پلاستیکی شامل عنصر ضد آتش بوده که سبب می گردد این ترکیب به سختی آتش گیرد ، همچنین این قابلیت توسط استاندارد GB8624 آزمایش شده و گواهی کیفیت درجه یک را دریافت نموده است . ضمنا این ماده نسوز دارای ویژگی مناسبی بوده که در هنگام آتش سوزی هیچ گونه گاز مضری از خود متصاعد نمی نماید.


 



javahermarket

[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:,

] [ 22:3 ] [ مهران ایمانی ]

[ ]